autoclick
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Dps Warrior

Gå ner

Dps Warrior Empty Dps Warrior

Inlägg  Lilie(g) fre jun 05, 2009 1:42 am

Character Namn: Lilie
Character Klass: Warrior
Talent Spec: DPS... arms nu men fury om/när det blir bättre än arms
Linka dig själv på armory:
Om du är dps-klass, vad är din dps på en dummy: 2400
Funkar allt som står i Information för dig: japp. låter fin fint.
Raiding experience:
naxx 10/25: clearat båda
malygos 10/25: som bäst 10% vid enrage 10 man... 25 man tor jag whipe vid 2 min enrage och 25% kvar.
sarth 10/25 (hur många drakar?): 1 drake på 10 man och inga draker ppå 25 man..
skulle bara vilja säja att tidigare guild gav ingen tid till maly lr sarth... kanske var dumt men inte mitt val.
Ålder: 20
Stabilitet på internet: DC är en ovanlighet
Tillgång till ventrilo: absolut
Deadly Boss Mods: big wigs.
Omen Threat Meter: nä inte i mitt nuvarande UI Men jag tror Darksaint har gjort ett nytt med omen i.(darksaint gillar att göra awesome UIs såjag har lirat med hans i 2 år snart.)
Övrig Information: kanske att jag lirar mycket med exiiled.. och 2 av era ny förvärv (darksaint och svinborste). mitt dps gear är inte något vidare men jag skulle vilja säja att jag har kunskaperna att spela som man igentligen häldre värde sätter.. ch jag har full 7.5 tank gear så ni kan see att jag klarat naxx 25 på farm.

Lilie(g)
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Dps Warrior Empty Sv: Dps Warrior

Inlägg  Darksain fre jun 05, 2009 6:58 am

Jag ska hjälpa han att fixa sin DPS till över 3500! Iallafall allt jag kan göra, genom att köra igenom heroics osv. Hoppas ni tar in han, han är en riktig Theroy crafter!

Darksain
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Dps Warrior Empty Sv: Dps Warrior

Inlägg  Haunting fre jun 05, 2009 6:06 pm

oki, är det är på ditt ansvar dark Wink...han får en trial då vi inte har några aktiva dps warriors ( för sunder osv) men hoppas han levererar mer än de senaste dps warriors vi haft i gillet. Se till att maxgemma / enchanta ditt gear ( så du iaf får bäst förutsättning utifrån det gear du har eftersom det är ganska kasst. )
Haunting
Haunting
Admin

Antal inlägg : 60
Join date : 09-04-17

https://autoclick.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Dps Warrior Empty Sv: Dps Warrior

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet